4 Şubat 2015 Çarşamba

Kış Uykusu: Sıkılmak Lüks Bir Duygu!

"Valla ben evim, odam, kitaplarım neredeyse kendimi oralı hissederim; başka bir yere de ihtiyaç duymam. Ya bu insanın kendine bir dünya yaratabilme, kendini oyalayabilme yeteneği ile ilgili bir şey. Sıkılmak ne demekmiş ya? Sıkılmak için hiç bir zaman bir saniye vaktim olmadı benim. Ayrıca sıkılmak denen duygunun son derece lüks bir duygu olduğunu düşünüyorum bugünkü şartlar altında."


Yönetmen: Nuri Bilge Ceylan
Senaryo: Nuri Bilge Ceylan ve Ebru Ceylan (Anton Çehov'un kısa hikâyelerinden)
Oyuncular: Haluk Bilginer, Melisa Sözen, Demet Akbağ ve Nejat İşler 
Yapım: Türkiye / 2014
Tür: Dram
Süre: 196 dakika
IMDb Puanı: 8.5

2 yorum:

  1. İki gündür izlemek için fırsat yaratmak için uğraştığım bir film. Sende filmi paylaştığına göre bugün izlemek artık farz oldu ...

    YanıtlaSil
  2. Gece 11'di izlemeye başladığımızda, filmin süresi 3 saat 16 dakikaydı, kesin uyurum diyordum. Nuri Bilge Ceylan filmleri de ağır olurdu keza. Ama izledikçe şiir gibi aktı film. Arka planda Kapadokya, ön planda insani çatışmalar... Çok keyif aldım... Bölünmeyeceğiniz bir gün mutlaka izlemelisin...

    YanıtlaSil