14 Mart 2015 Cumartesi

Love and Other Drugs: Enfes Bir Diyalog

İlaç mümessili Jamie ve Maggie bir hastanede tanışıyorlar. Oğlan hınzır ve atak; kız ise teklifsiz ve cesur. O gün bir yerde buluşuyorlar ve aralarında enfes bir diyalog gelişiyor:

Maggie: Senin olayın ne?
Jamie: Olayım mı?
Maggie: Ha özür dilerim. Doğru! Şu an nereli olduğumuzdan, hangi okulu bitirdiğimizden filan bahsedeceğimiz aşamadayız.
Jamie: Gözlerin çok güzel!
Maggie: Bu mu? En etkili hamlen bu mu?
Jamie: Ciddiyim. Çok güzel!
Maggie: Hadi gidelim.
Jamie: Anlamadım?
Maggie: Yakınlaşmak istemiyor musun? Yatmak?
Jamie: Şimdi mi?
Maggie: Doğru, doğru... Bu yaptığımız doğru mu diye önce tereddüt etmem gerekir. Sonra sen bana "yanlış ya da doğru diye bir şey yok, yalnızca anı yaşamak var" dersin. Sonra ben bir yandan sana aslında çok istediğime dair işaretler verirken, diğer yandan da istemediğimi söylerim. Ki zaten dinlemeyeceğin için ne dediğimin bir önemi de yoktur. Çünkü senin için bu bağ kurmakla ilgili birşey değil. Hatta seksle ilgili bile değil. Kendin olmanın verdiği acıdan birkaç saatliğine uzaklaşmakla ilgili. Halbuki benim için hiç sorun değil çünkü zaten benim istediğim de bu!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder